du får inte glömma att ringa

klockan är mkt och jag borde egentligen sova ganska snart, men jag ska spela lite först. kommer väl bli att jag sitter uppe hela natten hahaha & jag ska upp halv 8 imorgon. blä på det.. imorgon blire kanske träffa A, får hoppas att det blir så den här gången då. dummer du får inte glömma att ringa nu <3.

att dom som stog en närmast kunde svika på ett sånt sätt, det gör mig så himla ledsen.. ingen ide att fråga vem det är, personen kan ta reda på det på ett annat sätt... men jag är besviken, så himla besviken .

Kommentarer
Postat av: rebecca

asså, nu menar jag inget illa, men stine du ska inte snacka om svika, har du glömt vilket jävla rått sätt du svek mig på? jag tycker det är bra att du får känna själv hur det känns nu.

2009-03-23 @ 11:42:51
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0