göteborg

Tordag nu då, veckan har varit dryg faktiskt, igår va jag barnvakt som jag alltid är på onsdagar, det gick lika bra som vanligt, stog och stekte pannkakor i 30 min, och jag har blivit jätte duktig på att kasta upp dom i luften och sen fånga dom, haha *stolt* :D idag så blev det skola igen då, fett tråkigt. klassresa blir den 10 juni, längtar som fan faktiskt, göteborg bliiir :) hehe. nu snart blire sortera reklam haha, och på lördag eller söndag delar jag ut den, fan va drygt, men jag ser det så att jag tränar & får pengar för det.. för det är ju lite jbbbigt att cykla runt med flera kilo reklam bakom cykeln och sen springa upp och ner i trappor i några timmar haha :) . jaja tröött som aset är jag också, & sugen på cola ;( . ursurs. Pappi fixade ju min bärbara dator i tisdags & igår åkte jag och hämtade den och är riktigt nöjd, för det är som nyy asså, har vista, Photoshop cs2&cs3 och massa annat nyss :) imorgon har jag hemmastudier, fett gött slippa skolan lite :) 

Kan inte släppa blicken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0