inte länge kvar

julen är över. fick bra saker i julklapp, men har inte fått allt än :) . fick saker jag önskade mig :D . men nu är det inte länge kvar till nyår, urs vad jag längtar. idag så va jag och moa på leklandet på nöjes, det va rätt kul faktiskt, men vi va fegisar och vågade inte göra vissa saker, men när vi va klara där så åkte jag iaf hem och ner till stan igen vid 3, dumt jag vet. det va sent. men jag fick det viktigaste som behövdes till nyår iaf. senare åkte jag och baby hem till arvika, så solade vi & nu så ska vi se på tusenbröder. hoppas jag :) .

om jag ska vara helt ärlig, jag trodde aldrig att det skulle hända. men jag är så jävla trött på datorer. därför jag aldrig uppdaterar längre. men suget efter datorn kommer väl snart igen :) när inte allt är så stressigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0