hemma.

i fredags så kom jag hem till karlstad vid ungefär 4 tiden och då va älsklingen här och väntade på mig. Resan va lyckad, förutom att båten va rätt så skabbig och folket som va där va riktigt äckliga, inte alla men vissa. jag handlade inte alls mkt när jag va där. 2 limpor, ett halsband, ett mobilsmycke, ett linne och en parfym. när jag kom hem i fredags så va jag ensam hemma, och va det hela helgen, mamma och bröderna kom hem idag vid 12.00 . jobbigt. jag vill flytta hemifrån nuuuuuuuuuuuuuu... och imorgon är det skola, fy fan va jobbigt, och jag håller på att bli sjuk nu tror jag, känner mig jätte hängig. igår elr inatt så såg jag på en jätte bra film 8mm. värd att se faktiskt.

Jag Älskar dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0