13 dagar kvar.

nu är det bara 13 dagar kvar tills vi åker, tiden går fort :), hoppas det blir kul, men jag kommer inte få prata med min älskling på typ 2 dagar, lite jobbigt faktiskt. nu sitter jag i skolan och det är en lektion kvar, dryygt. jag vill heeem och sova, men det går ju inte eftersom jag ska vara barnvakt idag IGEN. direkt när vi kommer hem ska jag och jenny gå ut och gå, ett varv runt orrholmen. det är rätt långt faktiskt. jaja iaf. igår såg jag på nya avsnittet av Prison break, det va självklart lika bra som det alltid är. spännande som fan. nej nu har vi rast och jag ska gå ut och ta "frisk" luft ;)

älskling, med dig är allt underbart

Pöööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0