....

idag är det väl måndag?, har inte koll på dagarna faktiskt, har inte ork till det. idag har jag varit i skolan, tråkigt som vanligt. när jag kom hem kollade jag på Heroes, som jag började kolla på igår, fick låna säsong 1-2 av pappa :), det är riktigt bra. sen somnade jag, och sov riktigt länge, visst det är inte speciellt kul att sova bort hela dagarna, men har man inte ork till något annat så är ju det de bästa sättet. nu kollar jag på Girl interrupted, & jag älskar den filmen, dom är helt galna. den är verkligen värd att se.och igår såg jag på Gone in 60 seconds, och jag älskar den. alla bilar, och allt. :D . imorgon åker jag till min baby, och sover där, ska ta tåget som går kl 8 liksom, inge dåligt tidigt liksom. kommer ju lätt somna på tåget, & då kmr jag nog börja små snarka, herregud vad pinsamt haha. men men sånt som händer, och snart flyttar min granne också, fan va tomt det kommer bli, bästa grannen jag någonsin har haft, vem ska jag ringa till mitt i natten när jag har glömt nycklarna, eller när jag inte vill gå ut och röka själv. dumt!... nej nu ska mamma sova, och jag får inte sitta mer vid hennes dator, så nu blire en cigg och kolla vidare på filmen..

älskling, du är den enda för mig, du är allt jag behöver, Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0