drömmar

somnade förut när jag kom hem från skolan, och hade världens konstigaste dröm asså, typ massa folk som jag kännde och inte kännde va med. och det hände saker hela tiden. helt sjuk va det asså. har börjat att drömma konstiga saker nu. det är rätt jobbigt faktiskt, men det finns väl inget att göra åt det.

idag så har jag varit i skolan, & jag börjde läsa Linda Rosings bok, den nakna sanningen. riktigt bra faktiskt, har redan läst halva boken. jag som hatade att läsa förr. efter skolan åkte jag hem, jag och jenny skulle se på mr woodcock men jag somnade, och när jag vaknade va jenny borta, men jag visste ju att hon skulle dra men ändå, då drog jag ner till stan och träffade patricia och moa. sen kom robin och sebbe, så stog vi och pratade lite, sen åkte moa och robin hem. så jag patricia och sebbe gick en promenad. sen så gick jag faktiskt hem, det känndes skönt även om det var lite kallt. imorgon kommer älsklingen hit. jag ska va barnvakt en liten stund sen får vi se vad som händer, jag vill faktiskt gå ut och röra lite på mig. har bestämt mig för att börja träna och sluta äta skräpmat och miska lite på Colan. hoppas bara att jag lyckas med det, men jag ska tvinga mig själv.
 
Älskling, jag lever för att älska dig !

Pööööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0