gett upp

nu sitter man i skolan, slutar kvart i 3  idag. jag skulle ha data kunskap, men lyckades inte göra det jag skulle så jag gav upp. bara 3 min kvar nu, sen slutar vi, då ska jag och jenny åka till MAX och käka hehe. sen blire åka hem och städa och se på heroes. sen blire kanske åka till wns och träffa anni och sandra. imorgon äre sista dagen i skolan den här veckan, för på onsdag åker jag och jenny till sthlm vid 12, sen åker vi till RIGA ! hoppas vi får det roligt. det tror jag iaf :) kommer hem på fredag. då blire träffa ÄLSKLING, eftersom jag inte kommer kunna prata eller nått med han under tiden jag är borta, det kostar tyvärr för mkt :(  Jag kommer sakna dig nått så enormt.  nej nu slutar vi snart, så jag får stänga igen datorn.

Coffe, Jag Älskar dig <3

Pööööööjz !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0