4 dagar kvar

ursursurs, måndag igen, jobbbbb. idag så hade jag inte stor lust att gå upp och jobba faktiskt, stände av klockan hela tiden men den fortsatte ringa så det va väl lika bra att gå upp. och jag cyklade till jobbet idag, det va så sjukt jobbigt, kanske för att jag va trött, för så lat är jag faktiskt inte. men det va iaf en lugn dag på jobbet, bara 4 dagar kvar nu, så skönt det ska bli att få sluta och bli fri. Nu snart ska jag åka ner till stan och möta emelie en sväng. sen blire till mormor, och sen hoppas jag att B kommer, då får vi se vad som händer :) längtar till helgen fan, kommer bli mys :)

Jag tänker på alla mysiga stunder vi hade tillsammans, & allt jag vill är att vrida tillbaka tiden. Jag är kär i dig, det enda jag vill är att ha dig vid min sida, tänk att få vakna upp varje morgon med dig vid min sida.. inte bara drömma utan verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0