Måla

idag har inte alls varit en bra dag, för det första höll jag på att försova mig imorse, men jag hann med bussen till jobbet ändå, när jag kom till jobbet blev det måla, och det gjorde jag hela dagen till kl 3. sen åkte jag hem till mormor och kollade lite på tv, sen gick jag hem för att äta, men fick inte i mig nån mat. gick ist och la mig i sängen och lyssnade på  musik, självklart somnade jag och vaknade av att luren ringde. efter de somnade jag igen. när jag väl vaknade till kom jag på att jag glömt att jag skulle någonstans. förlåt att jag inte kom :( .iaf, jag har inte fått tillbaka internetsladden än. så jag tog in min dator i mammas rum så nu ligger jag här i hennes säng, och ruttnar framför den här jävla skärmen. förhoppningsvis får jag sladden imorgon.. och idag så åkte ju min favorit bort, och är borta för länge :( .

Jag är kär på riktigt, inga fler lögner. Dig vid min sida är allt jag behöver att ha .. men så kommer det aldrig bli. du förblir min dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0