min ängel

fy fan i helvete vilken hemsk dag, hamnen sög, allt sög ungefär, jag va så rädd att förlora dig min ängel. men nu mår du bra igen, och vi ses snart, jag kommer snart till dig, nu blire nog sova, är sjukt trött och har huvudvärk, kl är snart 8 och jag har inte somnat än, jenny ligger och sover nu, så måste väl sova så jag inte väcker henne :) . iaf, en sak till. du är så fruktansvärt falsk, jag ångrar att jag lärde känna dig, fuck you, hatar dig.

och du, jag fattar inte hur du kan utnyttja mig som du gör, jag är kär i dig, & det utnyttjar du. leker med mina känslor hit och dit hela jävla tiden, så har du hållt på i flera månader nu, och seriöst, jag orkar faktiskt inte med det längre, jag vill bort från den här känslan när bara en utan två är kär.. det enda jag vill är att du ska känna samma sak. <3   O <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0