Överlycklig

jag hade tur, jag hade tappat min mobil på mc, så antagligen så var det nån som ville vara snäll och lämna in den, tack till dig isf, eller så va det väl nån personal på mc som hittade den, blev iaf överlycklig när jag fick reda på att jag skulle få tillbaka den. men inge mer med det nu. idag så har jag varit på rud en sväng, sen hade jag tänkt att åka till krp en stund men det blev inte så, jag va tvungen att åka hem och så regnade det ju. typiskt att det aldrig ska regna när det är skola men när det är sommarlov så regnar det. Imorgon får jag hoppas på att det inte regnar för då börjar jag jobba i 3 veckor. måndag-fredag kl 8 på morgonen börjar jag och slutar vid 3 .. kommer bli tufft, men jag får pengar och det måste man ju ha :) . nu blire lite ghost whisperer, sen sova. så godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0