äntligen hemma

klassresan har varit underbar, tisdags var vi på liseberg och de va inte det bästa, för alla karuseller som var på berget var stängda, de va ju som jag längtade mest till. det känns som vi åkte balder och kanonen tyå 20 ggr eller ngt, så många kanske det inte var men. igår så gick vi till universeum och det va de roligaste jag gjort på länge, jag och emmelie blev som små barn när vi såg allt där inne, jag har varit där förr, men det var flera år sen. så fruktansvärt vackert är det där. och jag klappade lite smått på en rocka, jätte läskigt. bilder kommer upp på stiiine.bilddagboken.se , senare ikväll eller natt, när jag har kommit hem till karlstad igen. är som sagt "hemma" nu, i arvika. igår mötte bebisen mig på skolan och de va så skönt att få se han igen, och han va så goo igår :) . nu är han på jobbet och jag får egentligen inte sitta här för han, så nu kanske du blir små sur när du ser att jag skrivit, förlåt baby <3 . nu ska jag nog gå ut på en cigg, sen blir frukost och kanske sova vidare lite, mitt tåg går inte förens 14.32 .

du är min andra halva som jag vägrar tappa, sommmaren 2003 hittade min soulmate mitt hjärta min styrka, jag lovar dig med hela mitt hjärta och själ jag ångrar varenda ett utav våra gräl. utan dig har jag faktiskt inte en chans, du är allt och så fruktansvärt mkt mer än bara det. jag älskar dig sara eriksson.

Pusss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0