Bra dag

image73image74

halloj, imorgon eller idag blir det väl eftersom kl är över 12. så blir det gå upp tidigt. och åka ner till stan och möta mela och åka till bergvik och handla med henne :) sen blire hem och göra lite skolarbete för det behövs. på kvällen blir det nog gå ut och umgås med folk som vanligt haha :) känns som det kommer bli en bra dag imorgon

idag så va jag med kling, det va riktigt skönt att få va med dig igen måste jag säga, har inte varit med dig i några timmar på riktigt länge, har bara träffat dig i typ 10 min dom sista gångerna.
jag hoppas vi kan börja umgås lite mer nu, saknar ju dig :) <3

Längtar till 10 juni, lisebeerg :D <3

Nu blir det godnatt för mig :) lägga sig ner i sängen och lyssna på lugn musik.
de är underbart, då kan det hända att jag somnar, men vi får se. :) 

Pussss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0