Flera år sen

nej nu blir det godnatt för mig, blir en sväng till skolan imorgon också, efter det blir det antagligen träffa amin, har inte träffat han på sjukt länge, och nu är det extra synd om han, för han har ont i sitt ben och det är jobbigt att gå på det. så får åka dit och ta hand om han, den lilla sjuklingen. :) .

har förövrigt tid hos doktorn imorgon, fick jag reda på förut, mamma tycker typ att jag ska dit och prata med han också, men hur många ska jag behöva prata med? inte för många tack. då blir jag bara mer förvirrad. och om jag inte har helt fel så har jag tid hos soc på torsdag, det börjar väl med nån sockärring antar jag, har aldrig gillat dom. sen så blire nog fixa kontakt person till mig, lite bättre faktiskt. känns faktiskt jobbigt att komma in i den här skiten igen, känns som för flera år sen.. men jag hoppas allt blir bättre snart..

förlåt om jag tjatar och tjatar om hur jag mår hela tiden, men det är på de här sättet jag får ut hur jag känner. och jag mår lite bättre av att bara få skriva av mig. en del som läser tycker säkert att jag är en super fjortis som bara skriver om hur dåligt jag mår för att få uppmärksamhet, men så är det faktiskt inte. jag gör det här för att få ut det jag känner. om ni tycker illa om det, läs inte.

Godnatt/Morgon på er. Pusss / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0