pizzzza

jobbat idag, och nu fryser jag, huvudvärk och massa annan dret. börjar väl bli sjuk nu. och min fot är helt cp, kan inte röra den..jenny bjöd på pizza nyss också, det satt inte fel :D slängde i mig pizzan, måste erkänna att jag fick ont i magen efteråt :D haha.

vaknade upp idag, och märkte vad jag hade gjort. jag gjorde bort mig igen. förlåt än en gång, egentligen vet jag inte varför jag säger förlåt. men jag gör det ändå. jag saknar dig. jag saknar hur det var..

nu tar du avstånd från mig..

Ikväll blire mysa i soffan med mig själv & se på bodyguard eller va den hette :) fast först blir AA kl 20:00 ;D snart slutar det ju, kommer dö. inget att titta på längre,. och om nån månad börjar heroes igen, längtar sjukt mkt till det.

Jag försöker förklara men ingen förstår.

Pussssssss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0