slutbetyg

kom nyss hem, har varit i skolan en sväng och pratat lite med min mentor, det känndes bra faktiskt, sen fick vi glassss i skolan :) och jag fick mitt slutbetyg i datakunskap och jag är så jävla nöjd, för jag fick som jag ville, jag fick MVG!! fy fan va jag är bra, nu har jag bara 2 nationella prov i engelska kvar och nått i samhällskunskap sen är jag klar, och måste bli klar den här veckan :| lite stressigt kanske, men jag kommer klara det. hoppas jag, om jag tänker så, så kanske jag gör det :), måste bli mer posetiv til saker, kanske jag mår bättre också, inte för att jag har mått så mkt bättre idag men, det är på bättrings väg känns det som, men kanske bara nått jag tror. snart kanske jag får kontakt person igen, har jag tur får jag tillbaka min gammla, för henne älskar jag, kunde prata med henne om allt, för hon förstod mig verkligen. så jag håller tummarna och hoppas på att jag får henne :) . jag har själv bett om att få hjälp nu. pga hur jag mår. så får hoppas på bättre tider snart.

snar åker vi till liseberg, kommer bli sjukt kul asså, längtar :) <3

Jag gör vad som helst, för att du ska kunna stanna

Pussss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0