Stine har tråkigt

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja
Tackat nej till samlag: ja
Hånglat med nån riktigt ful: japp
Hånglat med fler än 50 pers: vet jag inte,
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja
Gjort något riktigt dumt: ja fy fan
Gjort något du verkligen ångrar: för många gånger
Varit nykter på nyårsafton: ja :P
Åkt ambulans: många år sen
Gjort nåt olagligt: haha ah
Fått din mamma att gråta: ja
Blivit polisanmäld: nej
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: ja
Skämts över dig själv: ja
Sagt jag älskar dig och menat det: självklart
Bråkat med din flickvän/pojkvän/f.d: ja ;(
Tar du droger: nej :D
Dricker du: oh ja :D
Vilka kläder sover du i: Trosor och bh :D
Vad hatar du verkligen: skolan, & att jag inte kan sova
Varit kär: Japp...
Har du varit kär i någon du inte haft chans på:  Ja..
Är du ensam nu:  Japp :(
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Verkligen INTE!!!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Jenny
Såg dig gråta: Sara
Fick dig att gråta: Aru, det behöver man inte skriva här
Du delade en drink med: Mela, eller de va ingen drink. utan dricka med alkohol :D
Du gick på bio med: Jenny tror jag
Skällde på dig: hemligt


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: japp
Kramat någon: japp
Pussat någon: nej ;(
Köpt någonting: ja
Sjungit: mm
Saknat någon:  hela tiden


HAR JAG:

Digitalkamera: såklart
Telefon på rummet: nej, mobilen räcker
Egen dator:  klart :D
Könssjukdom: alla man kan få!! :D
Husdjur: japp 4 st :D
Bra kompisar: ja
Tar du receptbelagda mediciner: ja
Vem vill du fika med just nu: vill inte fika, men om jag måste. SARA :D


KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 22?
och yngsta? 92a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? just nu hatar jag kärlek
Har du flashat/strippat nångång? nej urs.
När kramade du någon sist? igår natt?
Saknar du någon speciell person? mja :'(
Har du svårt för att bli kär? Ja.
När kysste/hånglade du med någon sist? typ 1 vecka sen
Ångrar du det? ALDRIG
Är du singel? jappp
När fick du senast en komplimang? idag :D
Har du hånglat med någon av samma kön? jappp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0