kompis

patricia klagade på att jag inte har skrivit, men det är för att jag inte haft tid, och det vet hon haha. idag så skulle vi till stallet, vi skulle åka buss, men självklart stog vi och väntade på fel ställe så vi missade 2 bussar, men sen kom moa och hennes kompis och hämtade oss och körde oss dit, snäll :) . sen va vi där i typ 30 min, sen kom Patricias mamma och hämtade oss så åkte vi till bergvik hämtade ut kort. sen köpte vi mc, mums. åkte hem och åt det. satt här ett tag sen cyklade vi till statoil och träffa emelie och putte, och köpte cola såklart :) nu sitter vi här igen, och nu är det äntligen fredag, joz blir ikväll, de är riktigt nice. nu ska jag äta mer :) pussssssss <3

om du inte vill ha mig nu, så tänker jag sitta här och vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0