Tankar

Ligger i sängen och tänker lite och känner att jag behöver få ut lite..

Tanken av att det snart börjar närma sig "hemfärd" för mig skrämmer mig så otroligt, vill bara gråta egentligen, jag är rädd att allt jag har byggt upp här med mig själv och med andra ska försvinna & förstöras. Under tiden här på tofte har jag blivit en starkare person, jag vågar mer, jag är mer självsäker och mycket annat.. och jag känner att kommer jag tillbaka till karlstad kommer den svaga stine komma tillbaka.. Jag önskar verkligen med hela mitt hjärta att jag kunde få flytta hit, vill inte lämna allt.. jag vet ju att jag kan komma på helger & lov, men det räcker inte för mig. jag vill vara här hela tiden.. Men jag vet inte hur jag ska lösa allt, med skolan och allt sånt..

Ja nu vet ni hur jag känner för tofte, detta ligger jag och tänker på varje natt..jag vill bara inte tillbaka till karlstad. självklart vill jag till mammi men inte till karlstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0