nöjd va jag iaf

gud min hals dödar mig verkligen, är fortfarande sjuk & näsan dödar mig också så nässpray får bli min bästa vän nu!

Har fått lite tidiga julklappar av mammi nu, vi hämtade dom idag så då orkade jag inte vänta, en rosa mys dress och mina efterlängtade glasögon!!! Nu blire nog ta ett varmt bad och vila..

jag har bara rökt en cigg idag, ska inte sluta för det vill jag inte, men jag har trappat ner. visst är jag duktig :) pusspåer

och jo igår så va jag med på kissies blogg, nöjd va jag iaf. :) alla andra som säger ngt annat är svartsjuka! haha

Kommentarer
Postat av: Michelle Guhlstorf

Heeej =)

Den 1a januari börjar jag en site om kost & träning.. Lika bra att börja i tid till Beach 2010 =) Lägg gärna till mig som favorit på blogglovin som prenumerant.. Jag hade varit jätte tacksam =)

2009-12-16 @ 13:23:18
URL: http://michelleguhlstorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0