Kan inte bli bättre

Känner att jag har varit lite dålig på att uppdatera idag. Tänkte berätta att det är exakt 2 månader kvar nu tills jag fyller 18. så nu ska jag börja planera min fest, det blir nog att moa och linn får hjälpa mig, om dom vill det såklart men det tror jag :).. idag så har jag städat mitt rum, Igen ja vet. jag är så stökig av mig, annars har jag bara sett på film..

imorgon blir det utgång med moa baby, efter skolan ska vi på stan och handla in nytt smink till mig. blir perfekt det. nya kläder och nytt smink. kan inte bli bättre eller vad säger ni. och jag längtar så tills mina klänningar kommer. det är ju inte direkt ngt jag kommer använda på vardagen, men till fest så är dom bra :)  jag använder nästan aldrig klänningar, leggins och sånt på vardagen, det är för jobbigt och så blir det inte lika kul till helgen om man jämt går runt så liksom..

men men, nu ska jag ut på en cigg och sen ska jag lägga mig och kolla lite på Feel The Noise, en as bra film som handlar om en kille som rappar tror jag, sen måste han flytta till sin riktiga pappa som bodde i mexiko tror jag, och han hade aldrig träffat sin pappa, osv , ingen bra förklaring på filmen men det va så länge sen jag såg den. men den är värd att kolla på iaf.

Godnight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0