Underbart vacker

godmorgon. kom till skolan för ett litet tag sen, idag har jag ont i hela kroppen, eller mest i armarna. men det är ganska skönt, för då känns det att jag har gjort något. somnade tidigare inatt än vad jag brukar göra, halv 3 tror jag klockan va. men det måste bli en ändring på det där, man mår ju inte bra om man sover för lite, det märker jag. huvudvärk jämt nästan, och magkatarr ofta..

idag så har jag väl inget speciellt planerat tror jag, blir väl hem tänte se på twilight. sitter och lyssnar på bellas lullaby,  den är ju helt underbart vacker, jag gillar inte sån musik egentligen men den låten är att dö för.. den måste in på mobilen senare..

det känndes som det va igår jag satt och skrev att imrgon är det fredag, men det är en vecka sen.. för imorgon är det ju fredag och det ska bli så härligt, jag vet inte än hur det blir. jag hoppas på utgång iallfall. måste bara fixa lite pengar eftersom alla mina redan är slut..

nu börjar min lektion igen, så jag ska försöka göra någonting vettigt. har bara 3 lektioner kvar idag, men dom är dock långa, sista lektionen är 2 timmar, och hur ska jag klara det.. usch. tyck synd om mig så känns allt bättre :)

Kommentarer
Postat av: äckel

bellas lullaby är bäääst! :) speciellt remixen

2009-02-05 @ 11:41:22
URL: http://bikisen.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0