tapeter

äntligen lördag. idag gick jag upp ganska tidigt. kl 11 faktiskt. det är tidigt för mig på en lördag. vid 12 tiden åkte hela familjen och kollade på färg och tapeter till mitt och mina bröders rum, mitt rum kommer bli vitt med en jätte fin lila fondvägg. jag kommer bli jätte nöjd. och mina bröders rum kommer också bli vitt, men med en neongrön fondvägg. jag är glad att det inte är jag som ska va där inne. vilken huvudväääärk man lär få.

nu sitter jag hemma, väntar på moa och linn. vi ska fixa oss och sen åka hem till emly på tjejkväll. mysigt. som tur är så laddade jag batterierna till min kamera hela dagen igår så det kommer bli ganska mycket kort. hoppas jag iallafall.
men nu ska jag kanske börja göra mig iordning.

hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0