jag bestämde mig för att sova

nu är skolan äntligen slut, hade bara 3 lektioner men jag sov på 2. vi fick inte använda datornerna idag pga att så många har blivit stulna, och utan dator är jag nästan handikappad. jag hade ingenting att göra för allt fanns på datorn, så jag bestämde mig för att sova..

och jag tänker tala om för er att jag är riktigt trött på det här j*vla vädret, jag som har varit så glad att snön är borta så kommer den tillbaka idag och det kommer ju inte små mängder heller, utan det är ju en storm ute, jag såg ingenting när jag gick hem från bussen förut. usch på det.

nu blire nog hoppa in i duschen för jag fryser alldeles för mycket, jag hade kanske på mig lite för lite kläder idag, men jag vägrade ta på mig något annat, jag vill inte ha snö :( .

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-27 @ 13:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0