Sommarjobb

har precis ätit tacos, det var super gott. och nu kollar vi på australia (stavning?). Pratade nyss med mammi och hon berättade att jag har fått sommarjobb, och i år blev det inget tråkigt jobb iallafall ska jobba på ett kafé som heter mat och muffins. det ska bli jävligt kul.. ser fram emot det faktiskt. bara så tråkigt att det är så dåligt betalt, 42 kr i timmen. menmen det är något iallafall. när jag är klar med det jobbet åker jag tillbaka till norge och fortsätter jobba här.. det ska bli ännu roligare..

och den 8 Juli drar jag & Jenny till sthlm och ser på Flo Rida, nån mer som ska med?

Nu ska jag försöka fixa Ps på datorn så jag kan göra mig en ny design, jag hatar verkligen den jag har nu, gjord i paint.. bläää. haha.

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0