senaste dagarna

vilken dålig uppdatering, 3 dagar har det gått.. Men har inte haft tid till att sitta vid datorn helt enkelt.. men kan ju uppdatera lite som hänt dom senaste dagarna :)

I fredags drog jag hem till P&M och drack, slutade med att jag och P drog till stan och först blev det score och sen coffe house, där jag gjorde bort mig fint. inga fler kommentarer om det!

Lördagen spenderade jag halva dagen i sängen, sen kom bby och hämtade mig, blev mat och melodifestivalen som suger hårt? efter det blev det en film.. och på söndagen låg jag också i sängen hela dagen tills R tvingade upp mig. Blev att vi åkte till bergvik och käkade och sen lämnade han mig och åkte till norge :(

Och idag då, låg i sängen halva dan, pluggade och sen åkte till P&M :) Nu ska jag gå bort till mormor och lämna lite saker och sen hem för att se på en film eller så.. pusspåer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0