Skumt

herregud vilken helg jag har haft, inte så jätte bra kanske.. men galen! på Fredagen gick jag på krogen, hade ganska kul tror jag, slutade med att jag och linn stog och hånglade mitt inne på score, skumt! hahah. När de stängde där kom bby och hämtade mig.

på lördan vaknade jag upp hos bby såklart, mådde helt okej.. senare på dagen blev jag ganska mycket värre, inte bra eftersom jag skulle på disney on ice. men iaf bby körde hem mig och jag hoppade in i duschen, spydde pga av att va jätte bakfull haha, och klädde på mig.. åkte till disney on ice, satt där inne och kollade, dock fick jag gå ut för att jag mådde för illa. men showen va riktigt bra, jätte mysigt.. en kille som va med där flörtade lite smått med mig när han åkte förbi hah. va ganska kul! när det va slut åkte vi hem och jag somnade en stund, sen kom bby till mig och vi kollade på film och på natten åkte vi hem till han för att mamma & resten hade fest med singstar så vi kunde inte somna..

idag har vi vart på ÖB typ, när vi va klara där körde han hem mig och nu ligger jag här och kollar på OC och väntar på att han ska ringa mig.. vi har bara varit ifrån varandra i nån timme men saknar han jätteee mycket..och imorgon åker han och är borta till fredag, hur ska jag klara mig.. :(




Bild från i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0