över sommaren

Onsdag idag va? jag orkar inte hålla koll på dagarna, det enda jag vet är att det är EXAKT en vecka kvar tills jag får se ECLIPSE! gissa om jag längtar. Har verkligen super höga förhoppningar om filmen!!

Nu sitter jag i skolan, har svenska, slutar väl om ca 1 timme.. är verkligen hur trött som helst och vill hemskt gärna hem och sova, men ska möta mormor i stan och hjälpa henne att handla lite och sen leta efter ett par jeans leggins, eftersom jag råkade färga mina helt nya blå igår..

Just de, om 9 dagar åker jag också tillbaka till tofte, och där stannar jag över sommaren, ska bli så otroligt skönt att få komma tillbaka dit, va med mina underbara vänner och bara må bra, bada i havet sola och ja allt man kan göra! och jag kommer nog inte vara så jätte kontaktbar dom första dagarna/veckorna. kommer även att använda mitt norska nr jag hade förra året. dock tror jag inte någon av mina vänner har kvar det. men den telefonen jag har nu, kommer jag stänga (flightmode) av och använda endast som ipod och kamera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0