4 December

imorgon, 4 December. så är det 3 år sen jag träffade dig. glömmer det aldrig gumman. kan inte fatta att det bara är 3 år sen, det känns iaf som typ 5-6 år sen. nu är vi ovänner, inte vet jag varför. men du ska veta att jag finns här, & jag kommer att älska dig livet ut. du va ju trotsallt min bästa vän. vi hade så kul tsm. glömmer aldrig berget som vi satt på nästan varje dag och bara pratade, eller när vi va i sthlm och du tappade alla dina pengar så vi va tvungna att åka hem. haha. men vi hade kul ändå. tänk om allt ändå kunde bli som förr. du och jag!. Jag älskar dig Ehb. glöm aldrig det <3

Christoffer Oskarsson

I am in love with you You set me free
I can't do this thing called life without you here with me
Cause I'm dangerously in love with you I'll never leave
Just keep loving me the way I love you loving me
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0