älskling

kom hem från arvika idag, har varit mysigt heeela helgen, typ bara luggit i sängen och kollat film och så :) älskling, du ska veta att jag tycker om dig fruktansvärt mkt, du är det bästa.. när jag kom he så färgade jag håret, och det är nog det största misstaget jag har gjort på länge, det blev GRÖNT. jag som ville bli blond, skit skit skit. har nästan tappat allt hår också. men men , finns inget att göra åt den saken nu, men blir nog att gå till frisören imorgon iaf och klippa det så det ser lite bättre ut. ska kolla med dom också om man kan göra ngt så håret blir ljusare igen. imorgon blire ingen skola för min del iaf, jag går inte ut med grönt hår haha. en vecka kvar tills jag får träffa min baby igen :(

jag hatar att vakna upp utan dig vid min sida, jag vill vara med dig hela tiden, du får mig att må så bra älskling, <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0