lite roligt :)

bläddra bland kontakterna utan att titta och stanna slumpmässigt,
namnet du stannar på använder du som svar.

Jag har en del att bekänna.

Ibland önskar jag att jag vore Linn Lundberg, även fast hon är otrogen mot Rebecka östin med Emelie Larsson.
Precis innan jag somnar tänker jag på Pappa, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Sofia rannberg.
Robin Persson har ingen smak i konst och Robin mård skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till.
Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Micka, men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Marcus Svensson och Nelson hade rånat mig på 46 kronor.
När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Sussie har sex med Ante under min säng.

När Enis flörtade med mig fastän han var ihop med Jimmy hade vi sex, men då rådumpade jag honom dagen efter och berättade för Kate att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa alexander kling och istället åka in till stan och möta Peshii för att snacka skit om Robin nygren
Men första ska jag runka och tänka på Magnus karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0