saknar dig <3

idag så vaknade jag tidigt och kom i tid till skolan, tack vare älsklingen, han väckte mig halv 8 och jag gick upp, det är helt otroligt, jag brukar inte komma upp förens halv 9 liksom :P. men men, han följde med mig till skolan och va där i 10 min typ sen så åkte han hem, jag saaaaaaaaaaknar dig redan. på fredag åker jag till dig, hoppas jag iaf :D. bara den här veckan och nästa vecka kvar, sen är det lov, fy fan va skönt det ska bli :). nu är jag barnvakt åt mina bröder igen, som vanligt, men dom har varit lugna hela dagen och så. så det är bra. snart ska jag göra kladdkaka tänkte jag hehe, nyss så har man lockat håret, det blev rätt så bra :) imorgon blire köpa nya skor, för nu börjar mina älskade skor läcka in vatten :( . dumt.. yeye, haha.

pööööjz :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0