sommar

äntligen är det sommar igen. men lite för varmt är det faktiskt, man blir trött som fan, låg ute och solade förut men orkade inte ligga längre än en timme fan, menmen igår badade jag med annielle och sara :) fösta gången i år faktiskt, men det va rätt varmt :) . idag så blire passa mina bröder, grymt jobbigt faktiskt, när jag vill va ute :p men men ska inte passa som på hela sommaren så :)  det är gött. och om 11 dagar börjar jag sommar jobba på fritids på färjestad. haha jag som älskar barn sååå mkt :P inte, men det kanske blir kul ändå :) ., och snart är det middag o skolan med, vette fan om jag vill gå dit alltså :/ . får se hur det blir med det ;) . nej nu blire tv :)

// stiiine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0