5 dagen

nu har jag suttit inne i 5 dagar. men nu är jenny här så det är ju inte så tråkigt, jag har iaf nån att prata med nu :) hon ska sova här inatt och imorgon ska JAG till skolan, wihi, jätte kul. inte.. idag så sov jag till kl 2 och sen har jag bara suttit här sen dess. elr ja jag gjorde mat till min lillebror eftersom jag är barnvakt. jag känner nu att jag börjar få ont i ryggen av att sitta här. kanske dags att hitta på ngt annat att göra. har inte sett prison break avsnitt 8 än ju. blir snart tokig. måste seeee. men eftersom mitt internet inte fungerar som det ska på min bärbara så får jag väl vänta antar jag. och jo, som alla kanske ser så har jag ändrat designen på min blogg, är ganska nöjd med den, det är ju första gången jag har gjort det så klaga inte :)

saknar dig


pööjz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0