fotjävel

en till dag instängd i mitt rum, pga min dumma jävla fot. idag så har jag säkert sett 7 filmer eller ngt. börjar bli rätt så tråkigt. men men, finns inget annat att göra. och mitt rum måste egentligen städas för nu ser det ut som helvete. men eftersom min fittböghor fot inte fungerar som den ska och gör ont, så kan jag inte städa, eller göra någonting annat. är så förbannad !

ibland undrar jag faktiskt om det någonsin kmr att bli bra. om jag någonsin kmr bli så lycklig som jag en gång va. vissa dagar är helt perfekt, allt går som man vill att det ska. fast dom dagarna kommer ju bara ibland och  försvinner fort. sen efter det blir allt skit igen, man blir deprimerad och mår åt helvete rent ut sagt.. jag har slutat hoppas, slutat att kämpa för det blir aldrig bra igen.


det är ngt speciellt med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0