helgen

i fredags så drack jag och jenny, först så va vi i stan och väntade på att bussen till väse skulle komma, när vi kom till väse så gick vi hem till amanda en stund sen gick vi ut och sen hem till sara, & jag älskar hennes kattungar, så söta :). sen gick vi ut igen och åkte med Jessie till skattkärr så va vi där i en timme elr ngt´, det  var riktigt tråkigt där  som vanligt, haha. igår när jag vaknade så va jag äckligt bakfull urs&fy, haha. men iaf så åkte jag till min älskling. mys va det iaf :) , finns inga ord som kan förklara hur mkt jag tycker om dig. du är speciell. du får mig att må så bra. nu är det 4 dagar kvar tills jag åker till dig igen. sååå galet länge, jag saknar dig redan liksom.
nu blire movie, om jag hittar nån bra :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0