jag vill inget hellre!!

egentligen så har jag lovat mig själv & många andra att inte tänka på dig, men det är svårt. men jag måste försöka. måste försöka glömma dig. du har nu en annan. jag existerar inte ens för dig längre. du älskar inte mig, du hatar mig. du vill inte veta av mig. jag trodde det skulle va lätt att glömma dig, men jag hade fel. det finns ingen som är så bra som dig tänker jag. men det är helt fel, du är egentligen en idiot. så många gånger du har sårat mig. så många gånger du har sagt elaka saker till mig. och jag glömmer aldrig den enda gången som du gjorde ditt största misstag, och sen nekade det, det är inget jag vill skriva om här faktiskt... jag kommer aldrig glömma det. när jag började skriva det här så grät jag, nu är jag bara arg. för nu tänker jag på hur många gånger du har gjort mig illa. hur du förstörde för mig. om jag tänker såhär hela tiden så kanske jag lyckas glömma dig. för jag vill inget hellre!! 


jag måste bara tacka er. tack för allt stöd
ni betyder mer än andra, och ni vet vilka ni är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0