känslor

jag har tänkt mkt och har insett att kärlek är ingenting för mig, jag är beroende av det. men det är ingenting för mig. jag är menad att vara ensam, och nej jag har inte hela livet på mig att hitta nån.för hur långt är hela livet då? finns det nån som kan berätta det för mig?. nej precis jag kan dö imorgon eller idag. och hur ska man kunna hitta nån när dom inte ens finns, alla killar är precis likadana. antigen ljuger dom, är otrogna elr nått annat liknande, är trött på den skiten nu. jag har tappat mitt förtroende till killar helt enkelt, jag har mina vänner & min familj, behöver jag egentligen mer kärlek. okej jag kan erkänna det är inte samma kärlek som man får av en kille den kan vara speciell, men den kärleken man får av sina vänner och familj är så mkt starkare och den finns alltid kvar.


kärlek är som knark, man blir beroende, sen såras man igen. och man saknar sitt förtroende

emelie linn jenny kling patricia
ni är speciella. jag släpper er aldrig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0