mormor.

hos mormor nu, fick inte sova hemma i min egen säng, för den ska mamma sova i, vi håller på att slipa golvet i vardagsrummet så soffan ligger i mammas säng haha :) . så nu sitter jag här ute på balkongen och fryser foten av mig. haha . idag så har jag varit i skolan en stund, sen så drog jag till huc, och jag vill byta dit. efter det så drog vi hem till emelie och gjorde mat och satt vid datorn, och så kom enis dit. vi kollade på medicin mannen, fast jag somnade och vaknade sen av att enis sitter och hoppar typ i sängen och lyssnar på musik, galen blev jag men orkade inte säga ngt så jag försökte somna om, men det blev inte tyst så jag lyckades inte :P

goding, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0