söndag, och sista dagen på lovet .

nu är det söndag och sista dagen på lovet, känns lite jobbigt faktiskt. har varit en riktigt bra vecka. vissa dagar va lite sämre än dom andra, annars har det varit riktigt bra. jag har inte ens gått upp ur sängen än, känner mig såå lat. men måste faktiskt gå upp nu snart, ska till emelie och häma lite saker sen ska jag hem och städa mitt rum och sen lägga mig i min säng och se på " american gangster " . imorgon är det skola, det kommer va jobbigt, tråkigt och trött kommer jag att va.. men men så är det. funderar på att fixa mig ett jobb snart. för pengar behöver jag. speciellt nu när jag har fått för mig att jag ska köpa hund. jag måste bara ha en hund. fast problemet är att jag har 2 katter också.. nej nu blire frukost eller vad man ska kalla det vid den här tiden :) .

Pöööjz ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0