älskling

idag så vaknade jag av att moa ringde och väkte mig och då va jag illa tvungen att gå upp ur min älskade säng. då fixade jag mig lite och sen tog bussen till linn, då satte hon i lite mer av mitt löshår, så nu ser det rätt så bra ut faktiskt :) sen så drog vi ner till stan och köpte lösnaglar och lösögonfransar och massa näsdroppar(nässpray). sen blev det hem till linn igen och där så åt vi mat. linn tvingade mig att äta även om jag inte va hungrig. sen så kollade vi lite på tv. och efter det så tog jag bussen hem. när jag kom hem så la jag mig i min älskade säng med min älskling (datorn). sen så gick jag ut till min gröna cykel och skulle cykla och möta malin och när jag nästan va framme så ringde hon och sa att hon inte fick upp låset på cykeln så jag hade cyklat i onödan. men som tur är så bor bästaste kling på marieberg så jag cyklade dit och vi satt och pratade och åt chips och drack cola. myys de :D och nu ligger jag äntligen i min älskade säng igen, med min älskling, min enda älskling. finns ingen bättre än du. min älskade dator <3. imorgon är det tisdag och det betyder att det är feeeeeeeeeest med mina bruudar. blir nog jävligt kul, hoppas jag iaf:) nej nu måste jag städa mitt rum annars kommer jag ingenstans imorgon :P hehe :)

hur länge ska jag egenligen orka, kan jag inte bara inse att det aldrig blir så igen. kan jag inte bara släppa dig & sen glömma dig. föralltid !

pööööjz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0