helgen.

nu är helgen slut, och igår va det öl igen då. riktigt najs, först satt jag och brudarna uppe på tivgvalla och drack lite, och sen drog vi ner mot stan. och där hände det inte mkt, jätte tråkigt va det. och sen drog jag på fest på hensta och där va det massa folk. och massa kul faktiskt. jonas ponas har klottrat på mina armar och han skrev stine i pannan på mig :). (jag ville det). och det va jätte fint faktiskt, hehe. idag så bjöd malin mig på mat på mc, riktigt gött vare. och nu är jag hemma igen. trött som aset är jag. funderar på att sova lite faktiskt.

och min älskade kamera kanske inte är trasig, den kanske funkar. det får jag veta snart, & då blir stiiine glad. :)

r.m , jag tycker om dig baby, jag kan inte förklara. jag vet att jag är sur ofta, och vi bråkar, men det är inte meningen. jag vet liksom inte vad jag ska säga till dig. mer än förlåt och att jag tycker om dig! <3 , jag saknar dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0