ingenting.

så ligger man i sängen igen och orkar inte resa sig. har luggit i sängen sen igår liksom, varit uppe 2 gånger idag och det va fram och tillbaka till toan. längre orkar jag inte gå. det är inte för att jag är sjuk eller så. men jag har bara ingen lust eller ork till något just nu faktiskt. har inte varit ute på flera dagar och känner mig instängd. men ändå så orkar jag inte gå ut bland folk. jag känner inte ens hur jag mår. om jag är ledsen eller glad, fast det lutar åt att allt är skit faktiskt. för några dagar sen, så va allt skit bra. för en liten stund iaf..  men jag kanske ska gå upp snart, och ställa mig i duschen, eller nej färga håret först. sen duschen. och gå bort till mormor där alla mina kläder är och fixa lite, sen kanske orka gå ut.. men först av allt blir nog gå ut och röka för det har jag inte gjort på flera timmar, det är ju bra iaf. eftersom min hals inte mår bra just nu :P . hehe pöööjz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0