jag kan inte säga att det inte känns jobbigt..

i flera månader så har vi skrivit till varandra, hela dagarna, varje natt. du har alltid ställt upp liksom, tills idag. nu vill du inte ha ngt med mig att göra, du vill inte veta av mig något mer. du ville aldrig veta av mig, jag skulle låta dig va. jag ska göra som du vill. jag ska lämna dig ifred nu. det kommer bli svårt. när du sa hej då. så sprutade tårarna. för så som du har behandlat mig har ingen annan gjort. igen har sagt dom sakerna du sa till mig, du fick mig att känna mig speciell. men du finns inte kvar längre, tack för tiden. jag kmr iaf aldrig att glömma dig. du har en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0