Minnen vaknar till liv

vaknade typ nyss då, igår natt så såg jag på titanic, och den filmen är lika bra som den alltid har varit, det spelar nog ingen roll hur många gånger man ser den, man tröttnat aldrig.. det blir nog inge utgång i helgen faktiskt, beror på hur jag känner mig, är inte lika röksugen idag som jag va igår. men om jag går ut kanske det blir värre. igår vart jag så röksugen så jag åt massa skit ist. kladdkaka, chips, choklad, coca cola, glass, och mat då :P . inte så bra att ersätta ciggen med mat kanske :p.

Flashbacks <3
Minnen vaknar till liv, tar mig tillbaks i tiden
Önskar jag kunde resa tillbaka i den
Till den tidpunkt då allting kändes så rätt
Allting på mina axlar de kändes så lätt
Yepp! För jag log när jag somna, log när jag vakna
Hela mitt liv va det dig som jag sakna
Du gjorde mig hel, du gav mig en mening
Så när vi skildes åt så tog du den med dig
Yepp! Du tog en del av mig
Krävde jag för mycket? Va det fel av mig?
Hur jag än väljer å se det, så eru inte längre brevid mig
Gammal kärlek é på mig som den ofta
En doft kan ta mig tillbaks till då vi softa
Vitt när'e va som bäst, den tid jag saknar
Beaten den tog mig tillbaka...

Danish - le igen
Jag vill se dig le igen
Jag vill se dig le igen
För jag ser gråten i din själ
Som väntar på att brista ut
Men snälla låt mig se dig le baby
Ooh jag älskar dig så mycket
Ta min hand och lita på
Att det ordnar sig



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0