skolan, stan, linn :)

varit i skolan idag igen. hehe. blev klar med min so, nu är det bara 3 kapitel kvar :P. sen gick jag och jenny på stan lite på matrasten, hittade ett galet fint linne och ett par skor som jag blev kär i. och jag måste bara ha dom. efter skolan så drog jag och linn hem till henne :) . så åt vi smörgås och glass :) hihi. nu är jag hemma igen och hjälper mamma med att passa mina bröder lite, för mamma har blivit jätte sjuk :P . jag blir aldrig sjuk :( . jag får hoppas att prison break har kommit nu, ska kolla det tror jag :) . har längtat hela veckan :). och imorgon kommer snuten till skolan med och ska prata, kul . inte ! hehe.  nej nu blire mat, pizza och coca cola, favoriten ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0