studiedag :)

nu har jag kommit hem från mormor vi har ätit kebab och kollat på tv :) . rätt skönt att va där och komma hemmifrån ibland. är glad att jag har dig mormor. nu ska jag nog kolla på film, det blir nog beck - i guds namn, den verkade ju va rätt bra :). och imorgon så är det ingen skola. studiedag, fy fan va skönt. ska sova jätte länge :) hehe. och min mobil kom ju idag. är jätte nöjd med den :) .

jag har intalat mig själv att glömma dig, men det går inte. jag är kär,
för första gången på länge, känslan är skön men ändå jobbig.
kärleken skrämmer mig. men jag älskar den.

Varför får ja känslan av att inte räcka till?
Hur jag mig än vänder får ja inte som ja vill
Allting runt omkring mig bara glider ifrån mig
Kan inte leva så här. Måste hitta ut, så mardrömmen tar slut


http://stiiine.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0