bakfylla

så ligger man här igen, bakis och halvt död. för mkt igår med, som vanligt. först va jag i skattkärr sen drog jag till väse, och där va det riktigt roligt ett tag iaf. fick mer och mer dricka hela tiden. & jag och jenny dansade en massa igår. skit kul vare faktiskt. sen spårade allting ut och jag sprang ifrån festen och grät, och satte mig på bussen och åkte till stan. sen blev det bk och gå och sätta sig på en gräsmatta och äta mat :) , sen blev det gå hem och sova. och har sovit ända till nu typ. det är lite galet. idag blir det att ta det lungt och bara ligga inne och feta sig och se på film typ :)  och det börjar med pizza nu, så nu måste jag gå upp ur sängen för första gången idag. hehe.

get ready to get wasted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0