helgen

så nu är man hemma från väse igen :) , har haft riktigt kul i helgen faktiskt, fredan blev det kanske lite för mkt. elr ja ganska för mkt :P, åkte bil hela natten och va i arvika och grejer, de va nice, men hade galet ont i öronen när jag kom hem. haha :) , på lördan när jag vaknade mådde jag inte alls bra och fick för mig att jag skulle åka hem, men så blev det inte som tur va :), blev dricka på lördan med, fast då åkte jag och jenny till skattkärr och jag hade galet kul faktiskt, det jag minns iaf :) , och nu blire nog sova för nu har jag fått huvudvärk igen, inte nyttigt fan :p .. urs imorgon är det skola igen, orka egentligen, men måste fan dra dit ändå, annars ryker väl studiebidraget snart, och det vill jag ju inte :) hehe . god natt liksom :)


bara för att han är galet söt :)




// stiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0